Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Στέφεν Μακίνουα: Ήρθα σε μια ομάδα με ιστορία…

«Εγγλέζος» αποδείχθηκε το νέο απόκτημα της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 καθώς κατέφτασε στην καθορισμένη ώρα. Το athleticlarissa.gr τον υποδέχθηκε και κατέγραψε τις πρώτες του δηλώσεις επί Λαρισινού εδάφους.

Είπε χαρακτηριστικά:«Η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική από το λίγο που βρίσκομαι στην Ελλάδα και από την πόλη αλλά και από εσάς με την υποδοχή που μου επιφυλάξατε. Ήρθα στην Λάρισα επειδή είναι μια μεγάλη ομάδα καθώς και από τις επαφές που είχα όλο αυτό το διάστημα με τον πρόεδρο, μου έδειξε ότι επρόκειτο για ένα σοβαρό σωματείο και κατά ένα μέρος ακολούθησα και το ένστικτό μου και επέλεξα την Λάρισα για να συνεχίσω την καριέρα μου και πιστεύω πώς θα δικαιωθώ. Μέχρι να εκδηλωθεί το ενδιαφέρον από πλευράς της Λάρισας δεν ήξερα σχεδόν τίποτα για τον σύλλογο, αλλά με το που μου έγινε γνωστό το ενδιαφέρον αμέσως έψαξα και βρήκα στοιχεία τα οποία θα μου χρειάζονταν για την τελική μου απόφαση και ανακάλυψα ότι υπάρχει ένα πολύ θετικό κλίμα στην πόλη πράγμα το οποίο μου άρεσε πολύ».

Τέλος αναφορικά για τον κόσμο τόνισε: «Το ότι συνάντησα κάποιους φίλους της ομάδας σε μια πόλη που βρίσκετε τόσο μακριά από την Λάρισα μου έδειξε ότι η ΑΕΛ πρόκειται για μια ξεχωριστή ομάδα με μεγάλη ιστορία και γι’ αυτό έχει φιλάθλους σε άλλες πόλεις». Ενώ τέλος η υπόσχεση που θέλησε να δώσει σε όλους τους φίλους της Λάρισας είναι πως θα δώσει το 100% των δυνατοτήτων του για να μπορέσει η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.

Του Δημήτρη Πετρωτού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου