Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

«Πολλοί μας θεωρούν...μακάκες»


Δε μιλά πολλές φορές αλλά όταν το κάνει είναι πραγματικός χείμαρρος ο αρχηγός της ΑΕΛ, Νίκος Νταμπίζας. Ο διεθνής αμυντικός ερωτηθείς για το αν είναι δίκαια η νίκη του Ηρακλή εμφανίστηκε σύντομος καιι απλός…

«Με ρωτάτε αν είναι δίκαιο το αποτέλεσμα; Πλάκα μου κάνετε;! Όταν έχεις 13 τελικές προσπάθειες εκτός έδρας και ο τερματοφύλακας σου πιάνει δυο φορές τη μπάλα και τη μια είναι στο γκολ που δεχθήκαμε δεν νομίζω πως πρέπει να πω κάτι παραπάνω εγώ», τόνισε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια κλήθηκε να σχολιάσει το αν η διαιτησία διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα λέγοντας : «Η αντιμετώπιση που έχουμε… μάλλον στο τρόπο που μας αντιμετωπίζει η διαιτησία… μπορεί πολλοί να μας θεωρούν τους «μακάκες» του Ελληνικού ποδοσφαίρου, αλλά τουλάχιστον είμαστε «γνήσιοι» «μακάκες»… δεν είμαστε «ερμαφρόδιτοι». Να μη βάλω άλλο επίθετο μετά… .

Έχουμε μια συγκεκριμένη τακτική, αυτή εφαρμόζουμε, αυτή ακολουθούμε… ο κόσμος ας κρίνει. Ο δρόμος είναι μακρύς, το ποτάμι δεν έχει γυρισμό, το πηγάδι δεν έχει πάτο… θα συνεχίσουν πολλές φορές τα παρόμοια φαινόμενα. Δεν θέλω να μιλήσω συγκεκριμένα, δεν το έχω κάνει ποτέ, δεν υπάρχει λογική στην «μεταθάνατο» δικαίωση.

Δε θέλω να μιλήσω ποτέ για διαιτητικές αποφάσεις. Απλά όπως είπα πριν ο τρόπος που αντιμετωπιζόμαστε, γενικά αλλά ίσως και από δικό μας κόσμο, γενικά στο Ελληνικό ποδόσφαιρο είμαστε… το επίθετο που προανέφερα. Δεν διαμαρτυρόμαστε… γιατί να διαμαρτυρόμαστε:!

Εγώ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα που ήμασταν οι κυρίαρχοι σε όλο το παιχνίδι, όπως και στο προηγούμενο. Δεν πήραμε το αποτέλεσμα και έτσι είναι το ποδόσφαιρο όταν δεν μπορείς να κάνεις τις ευκαιρίες γκολ μοιραία έρχονται τα άσχημα αποτελέσματα. Θέλω να πω στον κόσμο μας, αν και δεν πολυπερνάω μηνύματα μέσω τηλεοπτικών καναλιών, είναι πως εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος που η ομάδα μας αποδίδει καλό ποδόσφαιρο χωρίς βέβαια ουσία… κάποια στιγμή πιστεύω πως θα δικαιωθούμε».

Βέβαια δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις συνεχόμενες καθυστερήσεις των παικτών του Ηρακλή και κυρίως του Ιάκομπ : «Ένα πράγμα μόνο… είναι ντροπή να βλέπεις έναν άνθρωπο 1.95… δυο μέτρα παλικάρι να μπαίνει το φορείο πέντε φορές μέσα. Κάποια στιγμή στο Ελληνικό ποδόσφαιρο πρέπει να δούμε «που πατάμε και που βρισκόμαστε». Είναι αδιανόητο για μένα να βρίσκεται πέντε φορές στον αγωνιστικό χώρο και να μπαίνει το φορείο μέσα… Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε πως υπάρχει και το ποδόσφαιρο. Υπάρχει ο «καθαρός» αγωνιστικός χρόνος που δεν τηρείται ποτέ. Δε ξέρω ποιος έχει την ευθύνη εγώ βλέπω πως υπάρχει πολύ χαμένος αγωνιστικός χρόνος σε κάθε παιχνίδι και συγκεκριμένα σας είπα για το σημερινό παιχνίδι».

Τέλος ερωτηθείς για το σχόλιο που ζήτησαν Θεσσαλονικείς δημοσιογράφοι για το αν εγκρίνει συμπεριφορές σαν του Νταμπίζα προς τον Ιάκομπ, να τον ακολουθεί από πίσω και να του λέει «γαλλικά» απάντησε : «Εγώ Γαλλικά δε ξέρω για να κυνηγάω κανέναν από πίσω και να του τα λέω … εγώ Ελληνικά και λίγα βλάχικα ξέρω… Υπάρχει η ένταση του παιχνιδιού και όταν βλέπεις κάποιον να πέφτει συνέχεια στο έδαφος…ε νομίζω είναι κοροϊδία… Δεν είναι κοροϊδία η αντίδραση του οποιοδήποτε Νταμπίζα, γιατί θέλει να έχει «καθαρό» αγωνιστικό χρόνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου