Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Μετίν: Από τις μεγαλύτερες στιγμές στην καριέρα μου


Για το «βυσσινί στολίδι» της ΑΕΛ μίλησε ο Τουμέρ Μετίν. Ο μεγάλος άσος της ομάδας τόνισε μεταξύ άλλων στο sport.gr: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη νέα μέρα, που ανατέλλει για την ομάδα. Τo AEL FC ARENA αποτελεί επίτευγμα όχι μόνο του ελληνικού, αλλά και τους ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου», δήλωσε αρχικά ο εκ των αρχηγών της ΑΕΛ Τουμέρ Μετίν.
Μπορεί ο τούρκος να έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους στα χρόνια που παίζει ποδόσφαιρο, ωστόσο την ώρα που θα πατήσει στο νέο γήπεδο της ΑΕΛ τη συγκαταλέγει στις σημαντικότερες εμπειρίες, που έχει ζήσει στην καριέρα του.
«Ανάμεσα σε όλους τους τίτλους, που έχω κατακτήσει στην καριέρα μου, αλλά και στις μεγάλες διοργανώσεις, στις οποίες έχω συμμετάσχει, θεωρώ πως η συγκεκριμένη ώρα αποτελεί εξίσου μεγάλη στιγμή στην καριέρα μου. Το νέο γήπεδο ως έδρα αποτελεί το μεγάλο όπλο για την εκπλήρωση των στόχων μας. Από εδώ και στο εξής, η ευθύνη είναι δική μας (των ποδοσφαιριστών), ούτως ώστε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το ατού», τόνισε ο Μετίν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου