Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

«Δεν ήμουν προετοιμασμένος»

Το διαζύγιό του με τη Λάρισα τον αιφνιδίασε και αποτέλεσε τον κύριο λόγο για την απόφασή του να σταματήσει το ποδόσφαιρο. Αυτό έκανε γνωστό ο Νίκος Νταμπίζας μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. Διαβάστε ποιον προπονητή και ποιον συμπαίκτη ξεχώρισε από τη μεγάλη καριέρα του, αλλά και ποια στιγμή από αυτή…

Για την απόφασή του να σταματήσει το ποδόσφαιρο:
«Δεν είμαι συμβιβασμένος ακόμη με την ταμπέλα αυτή του παλαιμάχου. Όταν έκλεισε η ιστορία με τη Λάρισα, κάπου εκεί σταμάτησε το θέμα «συνεχίζω» την καριέρα μου. Καλώς ή κακώς είχα την σκέψη να συνεχίσω στην ομάδα και όταν αυτό δεν έγινε, μετά δεν είχα την ψυχολογία για να συνεχίσω.
Δεν υπάρχει εξήγηση γιατί συνέβη. Οι ενδείξεις και τα σημάδια ήταν ότι θα έμενα στην ομάδα. Το είχα στο μυαλό μου ότι θα συνέχιζα και στην Β’ Εθνική. Συνήθως δεν κάνω πλάκα. Θα έπρεπε να έχω δουλέψει την κατάσταση στο μυαλό μου, το ενδεχόμενο αυτό.
Οι αριθμοί λένε ότι και στα 33 μου μπορούσα είχα παίξει σε όλα τα παιχνίδια, χωρίς τραυματισμούς. Κατέληξε λοιπόν όμως να λέω ότι το σώμα είναι πρόθυμο αλλά λόγω της κατάστασης αυτή που δημιουργήθηκε αλλά και αυτή που γενικότερα υπάρχει στο ποδόσφαιρο, να μην είναι πρόθυμο το μυαλό. Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να έχω δουλέψει το ενδεχόμενο να μην μείνω στη Λάρισα».

-Για τα συναισθήματα όταν αποφάσισε να σταματήσει:
«Νόμιζα ότι είχα προετοιμαστεί. Όταν όμως κάθεσαι και σκέφτεσαι τους αριθμούς και τι κάνεις εκείνη την στιγμή. Υπάρχει ένα σφίξιμο στο στήθος. Όλα αυτά τα χρόνια έχω κινηθεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Ήταν δύσκολο για εμένα όταν προσπάθησα να ταξινομήσω συναισθήματα, σκέψεις και εικόνες».

-Εάν είχε επαφές με άλλες ομάδες
«Ναι υπήρξαν 2-3 περιπτώσεις. Έγινε προσέγγιση να πάω σε ομάδα στην Κύπρο. Έχω έναν τρόπο που λειτουργώ από μικρός και ήξερα ότι δεν θα ήμουν εντάξει με τον εαυτό μου».

-Για την κατάσταση που υπάρχει στο ποδόσφαιρο:
«Έχουμε μια κατάσταση που είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Είναι όλα στον αέρα. Έχει φύγει από τα όρια του γελοίου. Πρέπει να γίνει κάτι. Να υπάρξει έστω και μια σταθεροποίηση γιατί συνεχώς πάμε προς τα κάτω».

-Εάν ξεχωρίζει κάτι από όλη την καριέρα του;
«Σκέφτομαι τα πάντα… Από τον Ερμή, την Αγγλία μέχρι και τη Λάρισα. Αυτό που στο μυαλό μου έχω πάντα, είναι οι διακρίσεις. Πάντα ήμουν ανταγωνιστικός βάσει των δικών μου στάνταρ. Δεν είναι κάτι που μπορώ να ξεχωρίσω. Είναι διάφορες εικόνες από διάφορες καταστάσεις στην καριέρα μου».

-Για το ενδεχόμενο να ασχοληθεί και πάλι με το ποδόσφαιρο
«Εγώ κατάφερα από το ποδόσφαιρο να λύσω τα προβλήματά μου. Είχα πάθος, είχα αναγνώριση. Προσπαθώ να δω τι μπορώ να κάνω στο ποδόσφαιρο, γιατί μπορεί να έχω διάθεση αλλά μην μπορώ να ασχοληθώ λόγω συνθηκών. Τώρα αν ασχοληθώ ως προπονητής ή τεχνικός διευθυντής είναι άλλο. Δεν μπορείς να προγραμματίσεις».

-Προπονητή και συμπαίκτη που ξεχωρίζει
«Ο προπονητής που με εντυπωσίασε είναι ο Σερ Μπόμπι Ρόμπσον, όχι τόσο για τις γνώσεις του αλλά για τις σχέσεις που είχε με τους παίκτες στα αποδυτήρια. Σαν συμπαίκτης είχαν αρκετούς και καλούς παρτενέρ στο κέντρο της άμυνας. Ήμουν τυχερός. Αυτόν που ξεχωρίζω είναι ο Καραταϊδης, που και έξω από το γήπεδο και μέσα ήταν σαν δάσκαλος μου».

-Για το αγγλικό πρωτάθλημα:
«Ακόμη και στα εισιτήρια διαρκείας υπάρχει λίστα αναμονής. Είναι κάτι το ξεχωριστό, και αυτό το κάνει να διαφέρει από τα άλλα πρωταθλήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου