Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Κόουλμαν: «Δεν έφυγα λόγω Ουαλίας»

Τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να φύγει από την ΑΕΛ εξήγησε ο Κρις Κόουλμαν και τόνισε ξανά ότι δεν σχετίζονταν με την πιθανή συνεργασία του με την Εθνική Ουαλίας.
Ο ηλικίας 41 ετών τεχνικός μίλησε στα βρετανικά ΜΜΕ και ισχυρίστηκε ότι ή ΑΕΛ τον εξόφλησε μόνο στον πρώτο μήνα του «γάμου» τους και πως ο ίδιος δεν μπορούσε να απαιτήσει να λάβει τα δεδουλευμένα από τη στιγμή που κάποιοι παίκτες του είχαν να πάρουν χρήματα για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
«Θα σας πω το εξής. Αν ο πρόεδρος της Λάρισας υλοποιούσε αυτά που είχαμε συμφωνήσει, με απλά λόγια δηλαδή αν ήξερα ότι κάθε μήνα θα παίρνω τα χρήματα που μου αναλογούν, δεν θα έφευγα. Στην Ελλάδα, όμως, εργάστηκα για έξι μήνες και πληρώθηκε εξ ολοκλήρου μόνο τον πρώτο. Στη συνέχεια δεν πήρα σχεδόν τίποτα. Δεν μπορούσα όμως να παραπονιέμαι γνωρίζοντας ότι κάποιοι παίκτες μου ήταν απλήρωτοι για 18 μήνες. Κάποια μέλη του τεχνικού τιμ, επίσης, δεν είχαν πληρωθεί για έξι ή οκτώ μήνες. Είχα πει στη διοίκηση της ομάδας ότι δεν ήμουν ευχαριστημένος, πριν τα Χριστούγεννα», δήλωσε αρχικά ο Κόουλμαν και συνέχισε:
«Δεν ήθελαν να φύγω γιατί πηγαίναμε καλά και ήμασταν 3οι στη βαθμολογία. Από την πλευρά μου όμως, αποφεύγω να μπλέκω σε τέτοιες καταστάσεις. Γι αυτό και αποφάσισα να φύγω. Ειλικρινά, λοιπόν, δεν αποχώρησα από τη Λάρισα λόγω της πιθανής συνεργασίας μου με την Ουαλία, αλλά εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων. Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα μου ζήτησαν να μείνω για δύο ακόμα παιχνίδια προκειμένου να έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους για να βρουν τον αντικαταστάτη μου. Εμεινα και πήραμε ισάριθμες νίκες. Οφείλω πάντως να παραδεχθώ ότι παρά τη δυσαρέσκειά μου για τα οικονομικά, οι άνθρωποι εκεί ήταν φανταστικοί και φιλόξενοι και οι παίκτες μου πολύ αξιόλογοι. Το πρόβλημα αφορούσε τη συνεργασία μου με τον πρόεδρο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου