Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Γκρούμπιεσιτς: «Μόνο στην Ελλάδα…»

«Είναι δύσκολο να μιλήσεις όταν χάνεις ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο», είπε αρχικά και συνέχισε: «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι στη φάση της αποβολής μου δεν άγγιξα καν τον τερματοφύλακα του Πανσερραϊκού. Με πλησίασε και άρχισε να φωνάζει μπροστά στο πρόσωπό μου, ακούμπησε το κεφάλι του στο κεφάλι μου και ξαφνικά έπεσε. Ίσως κάποιοι πουν ότι ήταν μια έξυπνη κίνηση εκ μέρους του. Για μένα είναι ντροπή. Δεν είναι αυτό το ποδόσφαιρο. Στην αρχή νόμιζα ότι κερδίσαμε πέναλτι γιατί όντως με ανέτρεψε και μετά βλέπω τον διαιτητή να μου δείχνει την κόκκινη κάρτα. Δεν την άξιζα σε καμία περίπτωση. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω».
Μέσα σε 4 μέρες ήσουν πρωταγωνιστής σε δύο περιπτώσεις πέναλτι που δεν καταλογίστηκαν. Μετά από σχεδόν ένα μήνα στην Ελλάδα ποιες είναι οι σκέψεις σου για το ελληνικό ποδόσφαιρο;
«Έχω παίξει πολλά χρόνια στη Σερβία, στη Ρωσία, στο Ισραήλ, ποτέ δεν αντιμετώπισα μια τέτοια κατάσταση. Στα Ψαχνά ο διαιτητής δεν έδωσε καθαρό πέναλτι για εμάς και με ευκολία έδωσε πέναλτι υπέρ του αντιπάλου. Σήμερα με υποδεικνύουν οφσάιντ από πλάγιο άουτ και με αποβάλλουν χωρίς να έχω κάνει κάτι. Είναι 100% άδικο. Δεν το δικαιούμουν».
Σε αυτό το σημείο παρενέβη ο προπονητής της ομάδας, Νίκος Κεχαγιάς, και είπε: «Και όχι μόνο αυτό, αλλά χάνουμε έναν παίκτη για μία αγωνιστική και ίσως και περισσότερες, αναλόγως με το τι θα γραφτεί στο φύλλο αγώνα».
Η τελευταία ερώτηση προς τον Γκρούμπιεσιτς είχε να κάνει με το τι κατά τη γνώμη του πρέπει να γίνει για να αλλάξει το ποδόσφαιρο. «Για αρχή οι διαιτητές να σέβονται κάθε αντίπαλο και να σφυρίζουν 50-50 σε κάθε ματς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου