Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Ήρθα στην ΑΕΛ να παίξω ποδόσφαιρο


Μία από τις πλέον σημαντικές μεταγραφικές της κινήσεις είναι έτοιμη να ολοκληρώσει η ΑΕΛ, μιας και από το απόγευμα βρίσκεται στη χώρα μας ο διεθνής Ουρουγουανός μεσοεπιθετικός, Φαμπιάν Κανόμπιο, που έφτασε στην Ελλάδα συνοδευόμενος από τη σύζυγό του και τα δύο του παιδιά.
Ο Κανόμπιο θα παραμείνει κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας στην Αθήνα, ενώ αύριο Παρασκευή θα περάσει από εργομετρικές και ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το διετές του συμβόλαιο πριν πάρει τον δρόμο για τη Λάρισα όπου θα βρίσκεται την Παρασκευή περίπου στις τρείς το μεσημέρι.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο εγνωσμένης αξίας ποδοσφαιριστής επισήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα εδώ. Φαίνεται ότι θα περάσω καλά και πιστεύω πως δεν θα μετανιώσω για την απόφασή μου. Η πρώτη εντύπωση είναι καλή και η συνέχεια θα είναι καλύτερη. Σίγουρα το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει και δεν είναι όπως παλιά που το μονοπώλιο το είχαν κάποιες ομάδες, το ποδόσφαιρο σε όλο τον κόσμο είναι πλέον διαφορετικό.
Η απόφαση που έχω πάρει να έρθω στην Ελλάδα, πάρθηκε κατόπιν συζητήσεων με άλλους παίκτες που αγωνίζονται στην Ελλάδα και μου έχουν πει τα καλύτερα για τον τρόπο ζωής και το ποδόσφαιρο. Έχω μιλήσει με τον Βιέρα και μου έχει πει τα καλύτερα. Έχω έρθει με την οικογένεια μου εδώ για να παίξω ποδόσφαιρο γιατί αυτό είναι που αγαπώ περισσότερο.
Έχω ενημερωθεί για το σοβαρό προγραμματισμό της ΑΕΛ γι’ αυτό και δέχτηκα την πρόταση στην αρχή για ένα χρόνο και ελπίζω να μείνω και άλλη χρονιά για το καλό της ομάδας και το καλό το δικό μου. Η θέση που μου αρέσει να αγωνίζομαι είναι πίσω από τον επιθετικό. Χαρούμενος, που βρίσκομαι εδώ.
Η πρώτη εντύπωση είναι θετική. Σίγουρα δεν μετανιώνω ποτέ για τις αποφάσεις, που παίρνω. Στην αρχή θα είμαι για ένα χρόνο, ελπίζω όμως να μείνω κι άλλο στη συνέχεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου