Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

«Ηθελα Καμπιονάτο»


Τους λόγους για τους οποίους απάντησε αρνητικά στη Λάρισα εξήγησε ο Ρικάρντο Φατί μέσω γραπτής που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του Ελληνα εκπροσώπου του, Χρήστου Γάτση.

Οπως έγραψε από το απόγευμα το dokari.gr, ο Γάλλος χαφ απάντησε αρνητικά στην προσφορά των Βυσσινί χωρίς καν να κάνει χρήση των έξτρα ημερών που αρχικά είχε ζητήσει. Σε γραπτή του δήλωση, ο Φατί εξήγησε ότι ήθελε να παραμείνει στο Καμπιονάτο, εντούτοις αφενός ευχαρίστησε τη Λάρισα για τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισε και για την προσφορά της, αφετέρου δήλωσε εντυπωσιασμένος από όσα συνάντησε στον κάμπο.

Αναλυτικά η δήλωση του Φατί:

«Υστερα από πολύωρες συζητήσεις με την οικογένεια μου πήρα την πολύ δύσκολη απόφαση να παραμείνω στη Ρόμα. Από την πρώτη στιγμή που με προσέγγισε η Λάρισα συνειδητοποίησα τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό της καθώς με πολύ άμεσες και συντονισμένες κινήσεις βρήκε τη λύση να με αποκτήσει από τη Ρόμα και μου έδωσε να καταλάβω τους υψηλούς στόχους που έχει. Εμεινα ενθουσιασμένος από την οργάνωση της ομάδας, το νέο γήπεδο, τη δυναμική της αλλά και με την πόλη. Αποφάσισα να παραμείνω στην Ρόμα ώστε να αγωνισθώ στο Καμπιονάτο, καθώς προτεραιότητά μου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σύμφωνα με την ηλικία μου είναι να αγωνισθώ σε ένα πρωτάθλημα υψηλού επιπέδου. Ευελπιστώ στο μέλλον οι δρόμοι μας να συναντηθούν με την Λάρισα και να αγωνισθώ κάποια στιγμή με τα χρώματά της. Είμαι σίγουρος ότι με το νέο ιδιόκτητο γήπεδό της θα καθιερωθεί και θα ισχυροποιήσει τη θέση της στα μεγάλα ευρωπαϊκά clubs. Αν τη αποφάσιζα να φύγω από την Ιταλία και να μην αγωνισθώ σε Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία και Ισπανία και είχα ως στόχο να αγωνισθώ στην Ελλάδα, θα επέλεγα τη Λάρισα. Σέβομαι απεριόριστα την πρόταση και την προοπτική συνεργασίας που μου προσέφερε η ΑΕΛ. Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση μέχρι στιγμής στην καριέρα μου. Ευχαριστώ πολύ την ΠΑΕ Λάρισα και τους ανθρώπους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου