Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Μικτή Ζώνη

Κανόμπιο
Σήμερα είχαμε πολλές ευκαιρίες αλλά καταφέραμε να πετύχουμε γκολ μόνο μέσω του πέναλτι. Δεν μπορώ να βρω την αιτία για τις τόσες χαμένες ευκαιρίες. Όταν έχεις ευκαιρίες κάποιες στιγμές τις κάνεις γκολ, κάποιες όχι… Το σημαντικότερο είναι να πιέσουμε την αντίπαλη ομάδα και να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες. Έτσι πιστεύω θα έρθουν και τα γκολ. Δεν με ενδιαφέρει σε ποια θέση θα παίζω εγώ, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω ελευθερία κινήσεων για να βοηθήσω περισσότερο την ομάδα.

Κολοβέτσιος
Ήταν ένα πολύ σημαντικό ματς για μας. Θέλαμε από την αρχή να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Όπως είδατε ήμασταν πολύ καλύτεροι από τον αντίπαλο. Ξαναχάσαμε αρκετές ευκαιρίες, αλλά, δυστυχώς, έτσι είναι το ποδόσφαιρο και δεν βάλαμε γκολ. Συνεχίζουμε, δεν πειράζει… Τι να πω; Δε θέλει να μπει η μπάλα… Δουλεύουμε και στις προπονήσεις τα τελειώματα των φάσεων. Πιστεύω πως είναι θέμα τύχης, γιατί δουλεύουμε πάνω στα τελειώματα. Σε αρκετές προπονήσεις αυτή τη βδομάδα δουλέψαμε πάνω σε αυτό τον τομέα. Στη φάση που είχα στα τελευταία λεπτά για το γκολ, δυστυχώς, η μπάλα δεν μου έκανε το χατήρι να μπει μέσα και στην επόμενη φάση, ευτυχώς, γλιτώσαμε το γκολ αφού ο Βιέρα έκανε μια καλή απόκρουση. Δεν περίμενα ότι ήταν πίσω μου παίκτης κι έτσι γύρισα απερίσκεπτα…

Τσίγκας
Νομίζω ότι είναι αρκετά δίκαιο το σημερινό αποτέλεσμα. Εμάς μας ευνοεί αυτός ο ένας βαθμός που πήραμε μέσα στο Αλκαζάρ. Βέβαια, με τις δυο ευκαιρίες που έγιναν στο τέλος με τον Κολοβέτσιο και με τον Ιωάννου για μας θα μπορούσε κάποιος να είχε πάρει το παιχνίδι. Παρόλα αυτά είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με το βαθμό που πήραμε και πλέον πρέπει να κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι που έχουμε για να είμαστε όσο συγκεντρωμένοι χρειάζεται. Σίγουρα τα συναισθήματα μου παίζοντας κόντρα στην πρώην μου ομάδα ήταν έντονα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω και διαφορετικά έπρεπε να παίξω για την ομάδα μου. Αγωνίστηκα για την ομάδα μου κι έτσι θα κάνω και στη συνέχεια με όποιον αντίπαλο κι αν παίζουμε. Εύχομαι στην Λάρισα να έχει καλή επιτυχία και να της πάνε όλα καλά στο τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου