Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Εύχομαι η ΑΕΛ να πετύχει τους στόχους της…


«Μετά από τη συνάντηση που είχα με τον πρόεδρο κο Κώστα Πηλαδάκη, αποφάσισα να θέσω την παραίτησή μου στη διάθεση της διοίκησης της ΠΑΕ. Τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα δεν ήταν ανάλογα των προσδοκιών που είχαμε όλοι μας για την ΑΕΛ της νέας εποχής, γι’ αυτό και θεωρώ την αποχώρησή μου από την τεχνική ηγεσία την πιο ενδεδειγμένη – στην παρούσα φάση – λύση για το καλό της ομάδας. Είμαι βέβαιος ότι η ΑΕΛ θα βρει τον δρόμο της και εξακολουθώ να έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στη δυναμική της ομάδας και τις ικανότητες των ποδοσφαιριστών. Τους ευχαριστώ όλους για τη συνεργασία, όπως ευχαριστώ και τους άμεσους συνεργάτες μου, όλα τα στελέχη της ομάδας, τον κόσμο και ιδιαιτέρως τον κο Κώστα Πηλαδάκη, ο οποίος μου έδωσε τη δυνατότητα να εργαστώ σε έναν σύλλογο με ξεχωριστή ιστορία στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου η ΑΕΛ να πετύχει τους στόχους της γιατί και το μπορεί και το αξίζει».
Γιάννης Παπακώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου