Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

«Δεν θα απέρριπτα την ΑΕΛ»

Αναφορικά με τις φήμες περί επαφών του με την ΑΕΛ μίλησε στο Onsports, ο Ηλίας Μιχαλόπουλος τονίζοντας πως εντός των ημερών θα υπάρξουν εξελίξεις.
Το γεγονός ότι μένει ελεύθερος από την Βέροια, στην οποία αγωνίζονταν τη φετινή χρονιά θέτει τον Ηλία Μιχαλόπουλο στο στόχαστρο πολλών συλλόγων.
Οι φήμες που τον θέλουν να βρίσκεται στην λίστα ομάδων της Football League φούντωσαν από σήμερα, μιλώντας συγκεκριμένα για ενδιαφέρον της «βυσσινί» ΠΑΕ.
Σε επικοινωνία που είχε το Onsports με τον μέσο της ομάδας της Ημαθίας έγινε ξεκάθαρο πως δεν μιλάμε για κάτι θεωρητικό.
«Δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη επαφή μεταξύ εμένα και της ΑΕΛ, όμως σήμερα ενημερώθηκα και εγώ για τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγω για ενδιαφέρον των “βυσσινί”. Είναι πιθανό πάντως να προτάθηκε το όνομά μου στην ομάδα της Λάρισας, όμως εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω κάποια επιπλέον ενημέρωση. Είναι σίγουρο πάντως πως εντός των ημερών θα υπάρξουν εξελίξεις», υποστήριξε ο Ηλίας Μιχαλόπουλος, ο οποίος καλοβλέπει τον ερχομό του στην θεσσαλική πρωτεύουσα.
Σε ερώτηση για το αν θα ήταν θετικός στο ενδεχόμενο μεταγραφής του στην ΑΕΛ μέσος που πέρασε και από τον ΠΑΣ Γιάννενα την χρονιά 2009-10 ήταν ξεκάθαρος, τονίζοντας πως: «Δεν υπήρχε πιθανότητα να έλεγα όχι σε μια τέτοια περίπτωση. Είμαι θετικός στο να φορέσω τα βυσσινί.».

ΠΗΓΗ:www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου