Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

«Είμαι πάντα έτοιμος»

Ο Λουίς Μπόα Μόρτε δήλωσε στην εφημερίδα «SportDay». «Ανυπομονώ να δω την πόλη
και να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου». Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός τόνισε ότι είναι έτοιμος από πλευράς φυσικής κατάστασης και χαρούμενος που θα αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, το οποίο χαρακτήρισε ως μια ωραία εμπειρία μετά το αγγλικό.

Για την έλευσή του στην Ελλάδα:
«Χαίρομαι πολύ που είμαι στη χώρα σας για να αγωνιστώ στο πρωτάθλημά σας. Θα είναι μία ωραία εμπειρία για μένα έπειτα από 14 χρόνια στην Αγγλία».

Για το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης:
«Είμαι πάντα έτοιμος».

Για την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί της Λάρισας στο γήπεδο:
«Έχω ακούσει κάποια πράγματα και ανυπομονώ να τα δω. Ανυπομονώ να πάω στη Λάρισα να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να ξεκινήσω προπονήσεις. Νομίζω ότι όλα θα πάνε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου