Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Ξανά στα «βυσσινί» ο Μελίσσης!

Ο Χρήστος Μελίσσης υπέγραψε συμβόλαιο με την Λάρισα μέχρι το τέλος της σεζόν και στις πρώτες του δηλώσεις στο gazzetta.gr δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη.Είναι πλέον οριστικό ότι ο Χρήστος Μελίσσης θα συνεχίσει την καριέρα του στην Λάρισα, με την μορφή δανεισμού από τον Παναθηναϊκό μέχρι το τέλος της σεζόν, επιστρέφοντας σε γνωστά... λημέρια μετά την περιπέτεια της Πορτογαλίας. Μέσω του gazzetta.gr θέλησε να ευχαριστήσει τον πρόεδρο των Θεσσαλών, Κώστα Πηλαδάκη, και τον προπονητή, Νικο Κωστένογλου, για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν, ενώ τόνισε ότι θα είναι έτοιμος να μπει στο πλήρες αγωνιστικό πρόγραμμα της ομάδας σε περίπου δύο εβδομάδες, ώστε να βοηθήσει την ομάδα στο δύσκολο έργο της παραμονής.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξέλιξη, καθώς επιστρέφω σε γνωστά μέρη μετά την περιπέτειά μου στην Πορτογαλία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της Λάρισας κ. Πηλαδάκη και τον προπονητή κ. Κωστένογλου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να τους δικαιώσω και να βοηθήσω όσο μπορώ με όλες μου τις δυνάμεις στο δύσκολο έργο που έχουμε στη συνέχεια του πρωταθλήματος, με στόχο η ομάδα να παραμείνει στην Σούπερ Λιγκ. Πιστεύω ότι σε δύο εβδομάδες θα είμαι πανέτοιμος να αγωνιστώ», ήταν οι πρώτες δηλώσεις του 28χρονου αμυντικού.

Να θυμίσουμε ότι ο Χρήστος Μελίσσης αγωνίστηκε στην Λάρισα κατά τη διάρκεια της περασμένης περιόδου, όπου είχε 28 συμμετοχές και 1 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ σύντομα αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση από την ΠΑΕ της Θεσσαλικής ομάδας.

ΠΗΓΗ:www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου