Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

«Τους κλείσαμε το σπίτι!»(ΣΟΥ ΓΑΜΑΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑΡΑ)

Και άλλο λάδι στη φωτιά έριξε ο Αχιλλέας Μπέος, που με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό τα «έβαλε» και πάλι με την ΑΕΛ και τον Κώστα Πηλαδάκη. «Τους κλείσαμε το σπίτι! Αντε γεια! Τελειώσανε! Προετοιμάζω το κλίμα για τη Ν. Σμύρνη. Στη Β’ θα περάσουν καλά. Οποιος τα βάζει με τον Μπέο τελειώνει»!, τόνισε μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά όσα είπε στο Sentra 103,3:


Για την ανακοίνωση: «Αν θεωρείτε ότι η ανακοίνωση αυτή έχει ξεφύγει από τα όρια, γιατί δεν ασχοληθήκατε με τα λεγόμενα του Σισέ ή με το ξεβράκωμα του Μήτρογλου; Δικαίωμά σας να βγάλετε εμένα ή τον Πηλαδάκη όποτε κρίνετε ότι θέλετε να αναλύσετε κάτι. Όμως κάποιοι θεώρησαν ότι εγώ είμαι ο κακός που είπα Μαντρι-γάλ και δεν ασχολούνται με τα πραγματικά καθημερινά προβλήματα του χώρου. Υπάρχουν κακοί δημοσιογράφοι».
Για την κόντρα με την ΑΕΛ: «Τελειώσανε τα πανηγύρια, εμείς ήμασταν προετοιμασμένοι να πάμε και να τους κλείσουμε το σπίτι! Αντε γεια! Τελειώσανε! Είμαι στη Νέα Σμύρνη και προετοιμάζω το κλίμα που έρχεται σε δυο βδομάδες η Λάρισα!».
Για τους λόγους της βεντέτας: «Λογικό δεν είναι να υπάρχει κόντρα; Υπάρχουν τα ΠΑΟΚ-Αρης, Ολυμπιακός-ΠΑΟ. Λογικό είναι να υπάρχει αντιπαλότητα, μέχρι ενός σημείου. Όταν μας προκαλούν, απαντάμε. Ο Βόλος είναι ομάδα μεγάλη. Τελείωσε ο Βόλος της σφαλιάρας και θα διεκδικεί όποιο κομμάτι του αναλογεί από την πίτα».
Για τους χαρακτηρισμούς που υπάρχουν στην ανακοίνωση: «Ολοι οι χαρακτηρισμοί είναι πραγματικοί. Δεν είχα ξαναπάει στη Λάρισα. Πηγαίνοντας συνοδεία με την ομάδα προς το γήπεδο, είχε αριστερά-δεξιά μαντριά. Γιατί βάζουν γεωπόνους; Να βάλουν τα πρόβατα στο γήπεδο. Στη Β’ Εθνική θα περάσουν καλά. Ερχεται καταιγίδα»!
Για το γήπεδο της ΑΕΛ: «Δεν αφορά η κόντρα εμένα με τον Πηλαδάκη. Μιλάω για το ψεύτικο οικοδόμημα του «ARENA». Παραμύθι το κάνατε εσείς οι δημοσιογράφοι. Πως έγινε θα μας πείτε; Για μένα δεν είναι καλύτερο από το Πανθεσσαλικό. Είναι καλύτερο από το ΕΑΚ και το Αλκαζάρ. Από Πανθεσσαλικό, Βικελίδης κτλ δεν είναι καλύτερο. Είναι μια προσωπική πρωτοβουλία του Πηλαδάκη και είναι άξιος συγχαρητηρίων».
Για την βεντέτα με τον Πηλαδάκη: «Όταν μπαίνει ο Αντώνης (σ.σ.: Ρέμος) στη μέση μπερδεύομαι. Υπήρξαμε γνωστοί με τον Πηλαδάκη, όχι φίλοι. Από κει και πέρα ο ίδιος ξεκίνησε την κόντρα. Προφανώς δεν ήξερε ότι όποιος τα βάζει με τον Μπέο τελειώνει. Η ζωή μου είναι οι κόντρες. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ούτε έμπορος ναρκωτικών είμαι, ούτε παίρνω δημόσια έργα. Οποιος θέλει ας με ελέγξει».
Για το πανό που αναρτήθηκε στο γήπεδο της Λάρισας την περασμένη Κυριακή: «Αυτό το πανό αν ζουμάριζε η τηλεόραση θα έλεγε κανείς για τα παιδιά μου που θα το έβλεπαν; Ε, Μαντριγάλ είναι. Τέλειωσαν τα μεροκάματα. Αφού δεν σας πειράζει εσάς τους δημοσιογράφους ένα πανό για έναν άνθρωπο που έχει πέντε παιδιά… Εμένα θα με κρίνει η 7ετία του Πανιωνίου, τα 2-3 που είμαι στο Βόλο. Μοιραία όταν εκπροσωπείς μια ομάδα έρχεσαι σε κόντρες. Δεν σκύβω το κεφάλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου