Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

«Καλύτερα Ουζμπεκιστάν…»

Οι δηλώσεις του Φάνη Γκέκα στην εφημερίδα: «Εξέδρα»

-Για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ελλάδα:
«Στην Ελλάδα δεν θέλω να ξαναγυρίσω ποτέ. Δεν έχω καμία διάθεση να έρθω να παίξω ποδόσφαιρο. Είναι μία πραγματικότητα και θέλω να μην παραμυθιάζεται ο κόσμος που διαβάζει καθημερινά διάφορα. Δεν επιθυμώ να έρθω, πόσο μάλλον στην παρούσα φάση με την κατάσταση που επικρατεί. Μέχρι το Ουζμπεκιστάν θα φτάσω να παίξω, αλλά στην Ελλάδα δεν θέλω να γυρίσω
Αν ποτέ γυρίσω, θα υπάρχει μόνο ένας λόγος, και αυτός θα είναι η ΑΕΛ. Μόνο για την ΑΕΛ θα άξιζε να τον κόπο να έρθω να παίξω ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Είναι η πόλη μου και με την ομάδα είμαι δεμένος»

-Για τα σενάρια απόκτησής του από τον Ολυμπιακό:
«Δεν έχω καμία πρόταση από τον Ολυμπιακό. Δεν έχει υπάρξει ούτε καν επαφή. Αν ποτέ υπάρξει πρόταση, τότε θα σας πω ποιες είναι οι προθέσεις μου. Πολλές φορές έχει ακουστεί αυτό το ενδεχόμενο, αλλά έχει καταντήσει και κουραστική αυτή η ιστορία πια. Δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι. Θέλω, αν γίνει κάτι με οποιαδήποτε ομάδα, να είναι κάτι σοβαρό. Διαφορετικά δεν θέλω να πω τίποτα».

-Για το μέλλον του στην Άιντραχτ:
«Θα περιμένω μέχρι την 31η Αυγούστου που τελειώνουν οι μεταγραφές και τότε θα ξέρω τι πρόκειται να γίνει. Δεν ξέρω τίποτα για Βόλφσμπουργκ, την υπόθεση την χειρίζεται ο μάνατζέρ μου και για να φύγω από τη Φρανκφούρτη πρέπει να είναι κάτι καλό. Δεν θέλω να πάω σε άλλη Γερμανική ομάδα. Αν είναι να μείνω, θέλω να μείνω εδώ, που έχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο».

-Για την οικονομική κρίση:
«Στην Γερμανία δεν έχουν και την καλύτερη γνώμη για μας. Το νιώθω κάθε μέρα εδώ αυτό. Πρέπει να γίνουμε Ευρωπαίοι, να αρχίσουμε να συνηθίζουμε την κατάσταση όπως διαμορφώνεται».

-Για το ελληνικό πρωτάθλημα:
«Δεν γίνεται να παίζουν όλοι οι ξένοι και να καταστρέφονται ποδοσφαιρικά οι Έλληνες. Επικρατεί η ξενομανία και δεν φαίνεται να υπάρχει φως στο τούνελ. Οι ξένοι ρίζωσαν και παίρνουν τα μεγάλα συμβόλαια. Αναγκάζονται οι Έλληνες να φεύγουν από την πατρίδα. Από τα αποτελέσματα δεν νομίζω να κάνουν τη διαφορά οι ξένοι. Δεν μπορώ να πω πως είναι το καλύτερο θέαμα αυτό που βλέπουμε. Δεν το λέω για να γυρίσω εγώ. Σας είπα, δεν θέλω να γυρίσω. Το λέω όμως γιατί υπάρχουν πολλοί και καλοί Έλληνες παίκτες και χαραμίζονται».

-Για την χρονική στιγμή που αποχώρησε από την Ελλάδα:
«Έπρεπε να φύγω νωρίτερα από την Ελλάδα. Έχασα σημαντικά χρόνια. Υπήρχε τότε η δυνατότητα και έκανα λάθος επιλογή, αλλά δεν γυρίζω πίσω. Από την άλλη μπορώ να πω ότι ηλικιακά ήμουν στην καλύτερη αγωνιστική στιγμή μου όταν έφυγα. Όταν ήρθα στη Γερμανία όλοι έλεγαν ότι δεν υπάρχει καμία Μπόχουμ. Απέδειξα ότι και εγώ υπήρχα και η Μπόχουμ. Ποτέ στη ζωή δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στο εξωτερικό και εκεί εστιάζεται η προσοχή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου