Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

«Είμαι …9άρι»

Βρίσκεται στη  Λάρισα από τα ξημερώματα του Σαββάτου, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μόλις «πάτησε» το πόδι του στο  «Ελευθέριος Βενιζέλος» και μάλιστα  είχε την τύχη να παρακολουθήσει από τις κερκίδες του AEL FC ARENA και την αναμέτρηση της νέας του ομάδας με τον Πανσερραϊκό. Αναφερόμαστε φυσικά στο όγδοο και τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΛ για τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο, τον Αυστριακό Σάνελ Κούλιτς που χθες έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις ως στέλεχος των «βυσσινί».
Εμφανίστηκε αποφασισμένος  να βοηθήσει την ΑΕΛ να πετύχει  τον στόχο της παραμονής, «αρκεί να ξεφύγουμε από την πίεση», ενώ  δεν θέλησε να υποσχεθεί γκολ, αλλά όπως τόνισε «είμαι παίκτης της ομάδας και δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα και οι σκόρερ αλλά η παραμονή της ΑΕΛ στην κατηγορία. Μάλιστα έκανε ο ίδιος τις απαραίτητες συστάσεις, επισημαίνοντας: «Είμαι ο Σάνελ Κούλιτς κατάγομαι από την Αυστρία και η τελευταία μου ομάδα ήταν η Νοσατέλ Ξαμάξ. Είμαι στην Λάρισα έχοντας υπογράψει συμβόλαιο έξι μηνών με την ομάδα, με μοναδικό στόχο να την βοηθήσω να παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα».
-Οι πρώτες  σου εντυπώσεις από την ΑΕΛ;
«Είδα μία πολύ καλή ομάδα, η οποία όμως επειδή βρίσκεται  στην τελευταία θέση της βαθμολογίας  έχει ένα ψυχολογικό πρόβλημα. Πιστεύω ότι αν συνεχίσει να αγωνίζεται με τον ίδιο ρυθμό, όπως αγωνίστηκε κόντρα στον Πανσερραϊκό δεν θα έχει κανένα πρόβλημα και θα μπορέσει να πετύχει τον στόχο της που είναι η παραμονή».
-Σε τι βαθμό  ετοιμότητας βρίσκεσαι και ποια είναι η θέση που σου αρέσει να αγωνίζεσαι;
«Αισθάνομαι αρκετά έτοιμος και σε ιδιαίτερα υψηλό  βαθμό ετοιμότητας και πιστεύω  ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα από το Σάββατο κιόλας. Αν φυσικά χρησιμοποιηθώ είναι καθαρά μία απόφαση του προπονητή μου. Τον Ιανουάριο ακολούθησα τις προπονήσεις της πρώην ομάδας μου, της Νοσατέλ Ξαμάξ και σε ένα ποσοστό 80% των προπονήσεων αυτών τις έκανα με την υπόλοιπη ομάδα. Μου αρέσει να αγωνίζομαι σαν σέντερ φορ, ως «9άρι» γιατί εκεί πιστεύω ότι είμαι πιο αποτελεσματικός. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είμαι παίκτης ομάδας. Είμαι εδώ για να βοηθήσω την ΑΕΛ και αυτή τη στιγμή, στη θέση που βρίσκεται, δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα, αλλά η ίδια η ομάδα. Εμείς πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να βγούμε από την δύσκολη θέση».
-Το όνομά  σου ακούστηκε και σε προηγούμενες  μεταγραφικές περιόδους…
«Είχα όντως  κάποια επαφή με την ΑΕΛ και  σε προηγούμενες μεταγραφικές περιόδους, αλλά είχα συμβόλαιο με την ομάδα μου στη Βιέννη, τη Νέουσταντ. Ήταν δύσκολο να αποδεσμευθώ, αλλά και εγώ δεν ένιωθα απόλυτα έτοιμος να φύγω από τη χώρα για καθαρά οικογενειακούς λόγους. Τον Δεκέμβριο τα πράγματα άλλαξαν, υπήρξαν νέα δεδομένα και μερικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν και με έβαλαν σε σκέψεις και με οδήγησαν στην απόφαση να έρθω στην ΑΕΛ».
-Πως αισθάνθηκες  όταν από την κερκίδα έβλεπες  τους συμπαίκτες σου να μην  μπορούν να τελειώσουν τις  φάσεις;
«Αυτό είναι  το ποδόσφαιρο. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν χάσει στην καριέρα τους μεγάλες ευκαιρίες το ίδιο και εγώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις παίζει σημαντικό ρόλο η πίεση κάτω από την οποία παίζεις. Η ομάδα ήταν στην τελευταία θέση, αντιλαμβάνομαι την ψυχολογία των συμπαικτών μου που ήθελαν να κερδίσουν το παιχνίδι. Όταν είσαι εντάξει πνευματικά και ήρεμος, μπορείς να κάνεις πολλά και σπουδαία πράγματα. Το ίδιο πιστεύω ότι θα συμβεί και με την ομάδα μας, γιατί η ΑΕΛ έχει παίκτες που μπορούν να προσφέρουν πάρα πολλά. Ελπίζω ότι σύντομα δεν θα είμαστε σε τέτοια πίεση και θα αλλάξουν πολλά πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου