Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

«Να δώσουμε το 200% των δυνατοτήτων μας»

H πρώτη κουβέντα για την αφεντιά του είχε να κάνει με την προφορά του ονόματός του. Πανκρατέ, Πανκράτ οι version με τις οποίες γράφτηκε, παράλληλα με τη σκόνη, που σηκώθηκε για το τι μέρος του λόγου είναι μέσα στο γήπεδο.Γιατί, η Λάρισα αναζητούσε στις καθυστερήσεις της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου εναγωνίως αριστερό εξτρέμ, με τον Φαμπρίς Πανκράτ να είναι δηλωμένος στις περισσότερες των περιπτώσεων, δεξιός.
Ο 30χρονος Γάλλος μέσος της ΑΕΛ στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «sportlarissa» και στον Νίκο Ασπρούδη αναφέρθηκε στα κέρδη της νίκης επί του Παναθηναϊκού, αλλά και την ώθηση, που πήραν με φόντο το επερχόμενο ματς με τον Πανιώνιο. Παράλληλα, μετέφερε τις πρώτες του εντυπώσεις από τη Λάρισα, ενώ η συζήτηση πήγε στην Εύα Μέντες, αλλά και τους τέσσερις τροχούς. Με την πολλών ίππων «Αston Martin» του να αποτελεί το… άλογό του.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Φαμπρίς Πανκράτ :
-Στο ματς με τον Παναθηναϊκό «γυάλιζε» το μάτι σας, με το δικό σου γκολ να είναι καθοριστικό στην εξέλιξη της αναμέτρησης. Ηταν το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, που λειτούργησε;
«Αποτέλεσε το ιδανικό ματς για να ανοίξω λογαριασμό και μάλιστα απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Ηταν ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσουμε οπωσδήποτε, γιατί σε διαφορετική περίπτωση οι πιθανότητες μας για παραμονή θα μειώνονταν δραματικά. Το πετύχαμε και προχωράμε παρακάτω».
-Θεωρείς ότι έπειτα από τη νίκη επί του Παναθηναϊκού, η ομάδα πήρε την απαιτούμενη ώθηση εν όψει Πανιωνίου;
«Κερδίσαμε σε αυτοπεποίθηση για την καλύτερη προετοιμασία μας για το ματς με τον Πανιώνιο. Ενα παιχνίδι εξαιρετικά καθοριστικό, όπως βέβαια και όλα τα υπόλοιπα. Η νίκη είναι μονόδρομος απέναντι μάλιστα σε μια ομάδα, που μάχεται και αυτή για την παραμονή της. Θα πρόκειται, εφόσον επιτευχθεί για... διπλή νίκη. Γι' αυτό όλοι θα πρέπει να δώσουμε το 200% των δυνατοτήτων μας».
-Που θα πρέπει να "πατήσει" που η Λάρισας για να κερδίσει το στοίχημα της παραμονής;
«Υπάρχει καλό υλικό στην ομάδα, αλλά πάνω απ' όλα χρειάζεται συγκέντρωση και προσπάθεια, βλέποντας κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».
-Στις πρώτες τους τοποθετήσεις, δήλωνες ετοιμοπόλεμος να προσφέρει τις υπηρεσίες σχεδόν με το καλημέρα. Κράτησε, λοιπόν, το λόγο σου, καθώς από την πρώτη σου παρουσία στο ματς με την Ξάνθη, έδειξες ενεργό μέλος της ομάδας.
«Δεν ήταν δύσκολο. Μπορεί να ήμουν τυπικά έξι μήνες χωρίς ομάδα, αλλά έκανα όλο το τελευταίο διάστημα προπονήσεις με τη δεύτερη ομάδα της Παρί Σεν Ζερμέν. Συμμετείχα στα φιλικά, έπαιζε στο εσωτερικό δίτερμα. Σαν να είχα κανονικά συμβόλαιο. Ηξερα ότι ήμουν έτοιμος, επομένως δεν είχα καμία αμφιβολία, ότι θα έπεφτα μέσα στην πρόβλεψή μου».
-Από την πρώτη στιγμή, δημιουργήθηκε θέμα αναφορικά με τη θέση, που αγωνίζεσαι. Γιατί, η ΑΕΛ υποτίθεται ότι έψαχνε αριστερό εξτρέμ...
«Η αλήθεια είναι ότι έχω παίξει περισσότερες φορές μέχρι στιγμής στην καριέρα μου στα δεξιά. Πραγματικά, όμως, δεν έχω πρόβλημα, καθώς τα καταφέρνω καλά σε όλες τις θέσεις από τη μέση και μπροστά. Πάντως, η εκπαίδευση μου τον καιρό, που ήμουν στην ακαδημία, ήταν να αγωνίζομαι στην κορυφή της επίθεσης. Αν με ρωτούσατε, λοιπόν, σε ποια θέση, θα προτιμούσα, θα ήταν στην κορυφή. Από τη στιγμή, όμως, που είσαι μέλος μιας ομάδας, κάνεις αυτό, που εξυπηρετεί περισσότερο την ομάδα».
-Στη Λάρισα συναντήθηκες μ’ έναν παλιό σου γνώριμο. Τον Ντανιέλ Κουζέν. Αυτός ήταν που σου έκανε το σχετικό… ψηστήρι;
«Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε από τη δική μου πλευρά, όταν και προσπαθούσα να συλλέξω πληροφορίες για τη Λάρισα. Εκείνο το διάστημα βιαζόμουν να πάρω την τελική μου απόφαση γιατί είχα προτάσεις από Ελβετία και Βέλγιο, με το χρόνο να πιέζει. Στη συνέχεια με πήρε τηλέφωνο ο Ντανιέλ και μου είπε «φίλε έλα να μας σώσεις». Κάπως έτσι έχει η ιστορία. Αυτό, που θέλω να επισημάνω είναι πώς τόσο ο Ντανιέλ όσο και ο Ιμπραήμ (σ.σ.  Ταλ) βοήθησαν στην άμεση προσαρμογή μου. Βγαίνουμε μαζί, συζητάμε, γενικότερα με βοήθησαν να μπω από την αρχή στο πετσί του ρόλου».
-Ακούγεται λιγάκι πρόωρο, ωστόσο βλέπεις το μέλλον σου και στη Λάρισα τη νέα σεζόν, εφόσον επιτευχθεί ο στόχος της παραμονής;
«Θα δούμε. Στη ζωή ποτέ, δεν προτρέχω. Είμαι της άποψης, πως κάθε πράγμα πρέπει να συζητιέται στον καιρό του. Αυτό που προέχει είναι η ομάδα και πως θα σωθεί και όχι τα μελλοντικά σχέδια του κάθε ποδοσφαιριστή. Να σωθούμε και εδώ είμαστε…».
-Πρώτες εντυπώσεις από την πόλη της Λάρισας, αλλά γενικότερα και από τον ελληνικό τρόπο ζωής;
«Μου είχαν μεταφέρει κάποια πράγματα στην αρχή προτού έρθω και η αλήθεια είναι ότι είχα φοβηθεί λίγο. Μου την είχαν περιγράψει σαν ένα χωριουδάκι. Ουδεμία σχέση. Εχει κόσμο, υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις για να περάσεις καλά. Εντάξει, δεν είναι και Παρίσι, αλλά έχω ζήσει και πολύ χειρότερες καταστάσεις. Οπως για παράδειγμα, εκεί που ξεκίνησα την καριέρα μου στην Λουάν Κουϊζό. Μια πόλη φάντασμα. Η Λάρισα θα έλεγα μου θυμίζει πολύ το Λε Μαν».
-Διαβάσαμε μέσα από τη μίνι παρουσίαση από το "Vissini News" ότι θεωρείς ότι Εύα Μέντες sex symbol.
«Ναι, αλλά την εκτιμώ και ως ηθοποιό. Ιδιαίτερα στην ερμηνεία της μαζί με τον Γουίλ Σμιθ στην ταινία «Hitch», που αποτελεί και μία από τις αγαπημένες μου».
-Οι συμπατριώτες του κατά καιρούς έχουν αναφερθεί στην τρέλα σου για το αυτοκίνητα;  Το αγαπημένο σου αυτήν την περίοδο;
«H Aston Martin, γιατί αυτό το αυτό το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στο στυλ μου, στη συμπεριφορά μου, στο χαρακτήρα μου. Είναι δίχρωμη (μαύρη στο κάτω μέρος, ασημί επάνω). Είναι το… άλογο μου. Στα άμεσα σχέδια μου να αποκτήσω και μια Porsche Cayenne».

ΠΗΓΗ:www.sportlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου