Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

«Μ’ αρέσει το κίνητρο…»

Την πρώτη του  προπόνηση με τη «βυσσινί» φανέλα έκανε το απόγευμα της Κυριακής το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα της  ΑΕΛ για τη χειμερινή μεταγραφική  περίοδο, ο Σλοβάκος τερματοφύλακας Καμίλ Τσοντοφάλκσι, που είναι γνωστός στο κοινό της λαρισινής ομάδας μιας και αποτέλεσε τον τερματοφύλακα της Ζενίτ, στο παιχνίδι του Κυπέλλου UEFA, που είχαν δώσει οι δύο ομάδες το 2007 στο Πανθεσσαλικό στάδιο.
Ο πανύψηλος  γκολκήπερ, βρέθηκε στη Λάρισα το Σάββατο και ολοκλήρωσε τις ιατρικές του εξετάσεις και αμέσως μετά υπέγραψε το συμβόλαιο διάρκειας 1,5 έτους και έθεσε εαυτόν άμεσα στη διάθεση του Γιέρν Άντερσεν και μάλιστα οι «βυσσινί» τη Δευτέρα που ξεκινά και επίσημα η μεταγραφική περίοδος του Ιανουαρίου θα κάνουν αγώνα δρόμου για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν το δελτίο, τόσο του Σλοβάκου, όσο και του Ζοέλ Τσιμπάμπα, για να μπορέσουν να τους εντάξουν στην αποστολή της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο. Λίγο πριν την έναρξη της κυριακάτικης προπόνησης λοιπόν, το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΛ για την χειμερινή περίοδο έκανε τις πρώτες του δηλώσεις και μάλιστα αιφνιδίασε λέγοντας τα εξής:
«Ξέρω ότι η  ομάδα μου αντιμετωπίζει το φάσμα  του υποβιβασμού, αλλά αυτό δεν με αγχώνει. Υπάρχει κίνητρο και  για μένα αυτό είναι θετικό, μιας και μου αρέσει να παίζω σε μία ομάδα που διεκδικεί κάτι, παρά σε μία ομάδα που αγωνίζεται χωρίς να «κυνηγά» το παραμικρό. Είναι η αλήθεια ότι πολλά πράγματα για την ΑΕΛ δεν γνωρίζω, θυμάμαι φυσικά την αναμέτρηση για το Κύπελλο UEFA στο Πανθεσσαλικό, ξέρω ότι μου είπε ο συμπατριώτης μου ο Γιόζεφ Κόζλεϊ, που μου μίλησε με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια για την ΑΕΛ. Ξέρω λοιπόν ότι είναι μία ομάδα που έχει καλές βάσεις, μία ομάδα που διαθέτει πλέον το δικό της γήπεδο και που μπορεί να στηρίξει πολλά πάνω σε αυτό».
Στη συνέχεια ο  Τσοντοφάλσκι αναφέρθηκε και στο  πέρασμά του από την Κύπρο  τονίζοντας: «Η απόφασή μου να μεταγραφώ  στην Κύπρο ήταν καθαρά απόφαση οικογενειακή. Ήθελα να μεγαλώσω τα παιδιά μου  σε ένα άλλο κλίμα, διαφορετικό από  αυτό της Ουκρανίας και δεν μ’ ένοιαζε το επίπεδο του πρωταθλήματος. Δυστυχώς όμως έξι μήνες μετά διαπίστωσα ότι αυτό το επίπεδο ήταν χαμηλό και γι’ αυτό και δέχτηκα την πρόταση της ΑΕΛ να συνεχίσω εδώ την καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου