Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

«Ακολουθώ τους κανόνες»

Μπορεί τα αποτελέσματα της ΑΕΛ να μην είναι τα αναμενόμενα, μπορεί το τελευταίο διάστημα ο προβληματισμός να είναι ιδιαίτερα έντονος, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί κανέναν να σπέρνει φήμες που αποδεικνύονται ανυπόστατες, θέλοντας να εκμεταλλευτεί την «κρίση» στην οποία και βρίσκεται στην παρούσα φάση η ομάδα.
Κεντρικό πρόσωπο των φημών που άρχισαν να κυκλοφορούν εντόνως τις τελευταίες ώρες ήταν ο Τουμέρ Μετίν, για τον οποίο και ακούστηκαν πάρα πολλά. Αρχικά ακούστηκε ότι τα ξημερώματα της Παρασκευής συνελλήφθη και πέρασε αυτόφωρο γιατί οδηγούσε επικίνδυνα το αυτοκίνητό του, ενώ το αποκορύφωμα ήταν η φήμη ότι ο Μετίν δεν πήγε στις Σέρρες με την αποστολή το απόγευμα του Σαββάτου, αλλά τη συνάντησε εκεί μία ημέρα μετά, φτάνοντας με το δικό του αυτοκίνητο (με τα ίδια μας τα μάτια πάντως είδαμε τον Τούρκο να είναι στο λεωφορείο κατά την επιστροφή της ομάδας από την μακεδονική πόλη).
Ο ίδιος ο Μετίν κατά τη διάρκεια της ημέρας και μαθαίνοντας όλες αυτές τις φήμες, θέλησε μέσα από τη συχνότητα της «Ραδιοφωνίας Κισσάβου 97,8» να ξεκαθαρίσει τα πράγματα επισημαίνοντας:
«Ο καθένας έχει δικαίωμα να με κρίνει για την απόδοσή μου στον αγωνιστικό χώρο. Σε άλλους αυτή αρέσει, σε άλλους όχι. Δεν έχει όμως το δικαίωμα να κρίνει την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου. Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν έχω μία Πόρσε στην Τουρκία ή μία Φεράρι στην Ελλάδα. Με δικά μου χρήματα τα έχω αγοράσει… Σέβομαι και ακολουθώ τους κανόνες της ομάδας και ποτέ δεν συνέβησαν όλα όσα εύκολα και ανυπόστατα μου καταλογίζουν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου