Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

«Αυτό που προέχει είναι να σωθούμε»

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φαμπρίς Πανκράτ.
Σε πόσο καιρό πιστεύεις ότι θα είσαι έτοιμος ώστε να αγωνιστεί με τη φανέλα της ΑΕΛ;
«Εκτός απροόπτου στην αναμέτρηση της επόμενης αγωνιστικής με την Ξάνθη θα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ. Υπό άλλες συνθήκες θα ήμουν έτοιμος να αγωνιστώ από αυτή την Κυριακή αλλά ερχόμενος στην Ελλάδα και με τα εργομετρικά τεστ αποκόμισα ένα πρόβλημα στη μέση με αποτέλεσμα να μην προπονηθώ τις δύο τελευταίες μέρες. Όμως δεν είναι κάτι σημαντικό και την επόμενη εβδομάδα θα είμαι έτοιμος».
Είσαι ένας ποδοσφαιριστής που έχεις αγωνιστεί επί σειρά ετών σε σπουδαία πρωταθλήματα του εξωτερικού. Για ποιο λόγο το περασμένο καλοκαίρι δεν κατάφερες να βρεις ομάδα;
«Προτεραιότητά μου ήταν να συνεχίσω να αγωνίζομαι σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Είχα κάποιες καλές προϋποθέσεις να συνεχίσω να αγωνίζομαι στο αγγλικό πρωτάθλημα, περίμενα κάποιες προτάσεις, αλλά τελικά δεν υπήρξε κάτι που με ενδιέφερε πραγματικά με αποτέλεσμα να παραμείνω χωρίς ομάδα. σε αυτή τη φάση το πιο σημαντικό για εμένα ήταν να παίξω και πάλι ποδόσφαιρο και πιστεύω ότι μέσω της ΑΕΛ θα βρω και πάλι τον καλό μου εαυτό».
Γνωρίζεις ότι η ΑΕΛ βρίσκεται σε μια δύσκολη βαθμολογική θέση. Τη πιστεύεις ότι μπορεί να καταφέρει στο τέλος η ομάδα;
«Γνωρίζω ότι η ομάδα βρίσκεται σε μια δύσκολη θέση αλλά πιστεύω ότι η απόσταση από τη σωτηρία είναι μικρή και η ΑΕΛ μπορεί να τα καταφέρει. Απλά χρειάζεται από όλους πίστη, επαγγελματισμό και πολύ δουλειά. Πιστεύω ότι αν έχουμε αυτά τα στοιχεία η ομάδα θα τα καταφέρει και θα παραμείνει στην κατηγορία.
Ψάχνοντας το βιογραφικό σου είδαμε ότι έχεις αγωνιστεί σχεδόν σε όλες τις θέσεις της επίθεσης. Μπορείς να μας πεις που σου αρέσει να αγωνίζεται περισσότερο με δεδομένο ότι η ΑΕΛ σε απέκτησε για να καλύψεις την αριστερή πλευρά;
«Ξεκίνησα την καριέρα μου ως σέντερ φορ. Αλλά επειδή είχα ταχύτητα και καλή τεχνική κατάρτιση οι προπονητές μου με χρησιμοποιούσαν ως επί το πλείστον στα άκρα. Έχω αγωνιστεί πολλές φορές ως δεξί εξτρέμ, λιγότερες φορές ως επιθετικός και επίσης αρκετές φορές ως αριστερό εξτρέμ. Στην πορεία των χρόνων προσαρμόστηκα στο να αγωνίζομαι στα άκρα διότι σε πολλές περιπτώσεις έβγαζα ασίστ στους συμπαίκτες μου. Μπορώ να παίξω και στις τρεις θέσεις, δεν έχω πρόβλημα και αν ο προπονητής μου εδώ στην ΑΕΛ με χρησιμοποιήσει στα αριστερά δεν έχω κανένα πρόβλημα να ανταποκριθώ».
Η ΑΕΛ αυτή τη στιγμή έχει ανάγκη από παίκτες ηγέτες. Μπορεί να διαδραματίσει ένα τέτοιο ρόλο και ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει στους φιλάθλους της ομάδας;
«Πιστεύω ότι αυτά τα στοιχεία που περιμένει η ομάδα από εμένα μπορώ να τα δώσω. Φυσικά έχω εμπειρία από μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης όπως βέβαια και άλλοι συμπαίκτες μου, ο Νίκος Νταμπίζας, ο Ντάνιελ Κουζάν. Όσο για το μήνυμα προς τον κόσμο πρέπει στη φάση που είμαστε να έχουμε υπομονή να μην έχουμε βιασύνη και να αφήσει ο κόσμος την ομάδα να δουλέψει χωρίς να της προσθέτει επιπλέον άγχος. Αν το κάνουμε αυτό τότε θα πετύχουμε τους στίχους μας».
Πριν πάρεις την απόφαση να έρθει μίλησες με κάποιους παίκτες από την ΑΕΛ ή με κάποιους άλλους που έχουν αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα;
«Είχα μιλήσει με τον Κουζάν, τον Ταλ, τον Ρομπέρ που έχει περάσει από την ΑΕΛ καθώς και με ορισμένους άλλους που αυτή τη στιγμή αγωνίζονται στο ελληνικό πρωτάθλημα και τους γνωρίζω από τα προηγούμενα χρόνια. Οι πληροφορίες που πήρα ήταν ότι πρόκειται για μια ομάδα που έχει ένα καινούργιο γήπεδο που σημαίνει ότι έχει φιλοδοξίες καιν στόχους. Επίσης μου είπαν ότι βρίσκεται σε μια δύσκολη θέση αλλά με προσπάθεια μπορεί να παραμείνει στην κατηγορία. όλα αυτά με έπεισαν στο να έρθω και να συνεχίσω την καριέρα μου στην ΑΕΛ».
Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα, το γήπεδο αλλά και την πόλη της Λάρισας;
«Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι θετικές. Το γήπεδο μου άρεσε πολύ και ειδικά όταν είδα το παλιό γήπεδο στο οποίο αγωνιζόταν η ΑΕΛ μπορώ να πω ότι το AEL FC ARENA είναι κατά πολύ ανώτερο. Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι καλό παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε μια δύσκολη θέση και από ότι πρόλαβα να καταλάβω οι σχέσεις μεταξύ των ποδοσφαιριστών είναι πολύ καλές. Όσο για την πόλη δεν είχαν την ευκαιρία να τη δω ακόμα άρα δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο».
Αν και ακόμη είναι νωρίς υπάρχει στο μυαλό σου η σκέψη να συνεχίσεις στην ΑΕΛ και μετά το καλοκαίρι;
«Πριν αποδεχτώ την πρόταση της ΑΕΛ είχα άλλες δύο προτάσεις από την Κίνα και την Ελβετία. Επέλεξα όμως να έρθω εδώ πρώτον γιατί είναι μια μεγάλη πρόκληση για εμένα, δεύτερον ότι επειδή αγωνίζονται παίκτες που τους γνωρίζω θα είναι πιο εύκολο για μένα να προσαρμοστώ γρήγορα. Δεν αποκλείω τίποτα για το μέλλον. Μακάρι όλα να είναι καλά. Αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω κάτι. Αυτό που προέχει είναι να σωθεί η ΑΕΛ και αν τα καταφέρει τότε θα συζητούμε από μια άλλη βάση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου