Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

«Εύχομαι να μείνει η ΑΕΛ»

«Μια ακόμη  σημαντική νίκη και με αυτή τη νίκη πετυχαίνουμε τον πρώτο μας στόχο, που είναι η παραμονή. Είμαστε  στην πέμπτη θέση και αν αναλογιστούμε  ότι υπάρχει και το Κύπελλο, ο  κόσμος του Ολυμπιακού Βόλου μπορεί να αγγίξει το ευρωπαϊκό όνειρο. Με την απόδοση μας τη δικαιούμαστε. Αγωνιστικά πιστεύω ότι ήταν ένα παιχνίδι με πάθος και ρυθμό, που είχε ταχύτητα αλλά όχι και ποιότητα και αυτό ήταν λογικό, μιας και μιλάμε για ένα παιχνίδι ιδιαίτερα κρίσιμο. Προσπάθεια και από τις 2 ομάδες. Ήταν μία δύσκολη στιγμή για μένα και αλλιώς φανταζόμουν την είσοδό μου στο ARENA, Αυτό που θέλω να πω μέσα από την καρδιά μου – κι αυτό το καταδεικνύουν τα σπασμένα μου πλευρά για την ΑΕΛ- είναι ότι πλέον υπάρχουν 24 διαθέσιμοι βαθμοί για την ομάδα και θέλω να ελπίζω ότι η ΑΕΛ θα πάρει τους 15 βαθμούς και θα παραμείνει στην κατηγορία. Να ξέρετε ότι θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς που θα πανηγυρίσουν την παραμονή της».
-Που πιστεύετε ότι κρίθηκε το ματς;
«Το γεγονός  ότι το πρώτο μέρος ήταν 0-0 αυτό υποχρέωσε την ΑΕΛ να βγει κι άλλο μπροστά. Εμείς βρήκαμε τους χώρους μιας και έχουμε μάθει να παίζουμε στις αντεπιθέσεις και σίγουρα το πρώτο γκολ μας έδωσε άλλον αέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου