Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Πάτησε Λάρισα ο Κουζέν


Στην Λάρισα βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα ο Ντανιέλ Κουζέν. Ο Γκαμπονέζος μέσος συνοδευμένος από τη γυναίκα του αλλά και από τον εν Ελλάδι εκπρόσωπο του Χρήστο Γάτση έφτασε λίγο μετά τις εννέα και μισή σε ξενοδοχείο της πόλης.
Αν και ταλαιπωρημένος από το ταξίδι παρόλα αυτά το χαμόγελο δεν έλειπε από τα χείλη του Γκαμπονέζου επιθετικού, ο οποίος εμφανίστηκε με διαφορετικό λουκ. Αφού, χαιρέτησε έναν – έναν τους εκπροσώπους του Τύπου που τον περίμεναν μίλησε για την απόφαση του να έρθει για τη δεύτερη θητεία του στην ΑΕΛ τονίζοντας πως :

«Πήρα την απόφαση να επιστρέψω γιατί μου αρέσει η Ελλάδα και η Λάρισα. Το προηγούμενο πέρασμα μου, μου άφησε καλές αναμνήσεις. Ήταν στις επιλογές μου να επιστρέψω και αφού έγιναν οι διαπραγματεύσεις και επήλθε συμφωνία το έκανα. Το νέο γήπεδο είναι κι αυτό ένας λόγος αλλά όχι ο πιο σημαντικός. Για μένα ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι θέλω να παίξω και να κατακτήσω κάτι στην Ελλάδα».

Ερωτηθείς για το βαθμό της ετοιμότητας του ξεκαθάρισε πως :

«Έχω παίξει όλο αυτό τον καιρό δυο παιχνίδια. Ένα με τη Χαλ κι ένα με την Εθνική ομάδα (σ.σ. της Γκαμπόν). Χρειάζομαι λίγο χρόνο, αλλά είμαι έτοιμος για το παιχνίδι. Κανένα πρόβλημα».

«Έχουν έρθει νέοι παίκτες στην ομάδα. Είναι μια νέα σεζόν. Είμαι έτοιμος να σκοράρω. Είναι η δουλεία μου αυτή. Είμαι επιθετικός και πρέπει να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει ψηλά… στους τρεις ή τέσσερις πρώτους!»,

τόνισε όταν ρωτήθηκε για τους στόχους τόσο τους δικούς του όσο και της ΑΕΛ την νέα περίοδο και συνέχισε :

«είχα προτάσεις κι άπο άλλες ομάδες της Τσάμπιονσιπ αλλά προτίμησα την Ελληνική Σούπερλιγκ. Δεν ήταν απόφαση μου το μονοετές συμβόλαιο. Η ομάδα μου πρότεινε μονοετές συμβόλαιο. Πιστεύω ότι είναι ένα καλό deal κι αν όλα πάνε καλά αυτό το χρόνο γιατί όχι να μην δούμε για έναν ακόμη».

Τέλος αναφέρθηκε στο γεγονός της επιστροφής του μετά από καιρό κι όχι στην ανανέωση της συνεργασίας στο τέλος του πρωταθλήματος όταν και ήταν μέλος της ΑΕΛ.

«Είχα αρχίσει να μιλάω με τους ανθρώπους της ΑΕΛ στο ξεκίνημα του Ιουλίου»,

τόνισε και συνέχισε

«δεν ήθελα να πάρω τότε την απόφαση εκείνη τη στιγμή. Ήθελα το χρόνο μου για να κάνω την προετοιμασία μου για να φτιάξω τη φυσική μου κατάσταση. Ήταν πολύ νωρίς τότε, μετά εκείνη την περίοδο δεν μιλήσαμε ξανά μέχρι πριν από τρεις εβδομάδες. Πριν από τρεις εβδομάδες αρχίσαμε να ξαναμιλάμε με τους ανθρώπους της Λάρισας και τελικά τα βρήκαμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου