Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

«Eίμαι έτοιμος»


Μετά από λίγους μήνες απουσίας ο Ντανιέλ Κουζέν πάτησε και πάλι Ελλάδα. Ο Γκαμπονέζος επιθετικός συνοδευμένος από τη σύζυγο του Τατιάνα έφτασε λίγο μετά της πέντε το απόγευμα της Παρασκευής στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

«Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι και πάλι στην Ελλάδα. Χαίρομαι που επιστρέφω στην ΑΕΛ, με την οποία πέρυσι έζησα όμορφες στιγμές», τόνισε αρχικά στους εκπροσώπους του Τύπου, που βρέθηκαν στο διεθνή αερολιμένα για να τον υποδεχτούν, ο Ντανιέλ Κουζέν.

Μάλιστα, εμφανίστηκε αρκετά αισιόδοξος για την παραγωγικότητα του τη φετινή περίοδο τονίζοντας πως «στόχος μου είναι να παίξω καλά, ελπίζω να πετύχω πολλά γκολ ίσως και περισσότερα από δέκα γκολ. Ελπίζω να κάνω την αρχή από το ματς με τον Ατρόμητο».


Ερχόμενος από την Χαλ κι έχοντας κάνει προετοιμασία με τον Αγγλικό σύλλογο ο 33χρονος επιθετικός τόνισε για την ετοιμότητα πως «έκανα προπονήσεις με τη Χαλ, δεν έπαιξα βέβαια σε πολλά παιχνίδια, αλλά είμαι έτοιμος».

Αναφερόμενος στους φετινούς στόχους της ΑΕΛ έθεσε κι εκεί ψηλά μιλώντας όχι απλά για είσοδο στην πεντάδα κι έξοδο στην ευρώπη αλλά και για κάτι παραπάνω μιλώντας ακόμα και για Τσάμπιονς Λίγκ, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «είμαι επιθετικός που μου αρέσει να παίζω στο κορυφαίο επίπεδο, πιστεύω ότι μπορούμε να παίξουμε στην Ευρώπη. Είτε στο Γιουρόπα Λιγκ είτε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Θεωρώ ότι μπορούμε να τερματίσουμε είτε στην πεντάδα είτε ακόμα και μέσα στην τριάδα. Ολη η ομάδα έχει ενισχυθεί στην άμυνα το κέντρο και την επίθεση».

Τέλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Γιάννη Παπακώστα, με τον οποίο συνεργάστηκε και πέρισυ, τονίζοντας πως : «Με πήρε τηλέφωνο χθες και μου είπε «Καλώς ήρθες. Ξέρω ότι με ήθελε πολύ ο προπονητής και ήταν ένας από τους λόγους, που ήρθα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου