Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Έβαλε ψηλά τον πήχη ο Κουζέν


Την πίστη ότι η Λάρισα μπορεί να τερματίσει στην πρώτη τριάδα του ελληνικού πρωταθλήματος εξέφρασε ο Ντανιέλ Κουζέν, μιλώντας στη «SportDay». Ο 33χρονος επιθετικός υποσχέθηκε ότι θα πετύχει πολλά γκολ και οι «βυσσινί» θα καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της επόμενης σεζόν.

«Πιστεύω ότι μπορούμε να κερδίσουμε ακόμα και την έξοδό μας στο Τσάμπιονς Λιγκ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο επιθετικός από την Γκαμπόν, ο οποίος έφτασε στη Λάρισα χθες το βράδυ και αναμένεται σήμερα το πρωί να υπογράψει το νέο μονοετές συμβόλαιό του.

* Η κατώτερη του αναμενομένου κίνηση των διαρκείας σε συνδυασμό με τη μηδαμινή στήριξη της ομάδας από χορηγούς (μία εβδομάδα πριν από την έναρξη δεν έχει βρεθεί χορηγός για τη φανέλα!), την ώρα που το νέο γήπεδο είναι σχεδόν έτοιμο και υπήρχαν υψηλές προσδοκίες, προκαλούν προβληματισμό στον Κώστα Πηλαδάκη.

* Με την ελπίδα ότι δεν θα παρουσιάσει τις ίδιες χτυπητές αδυναμίες του φιλικού με τον Ολυμπιακό Βόλου, η Λάρισα υποδέχεται σήμερα τον ΠΑΣ Γιάννινα στο Αλκαζάρ (18:30), στην πρόβα τζενεράλε πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Κουζέν στη «SportDay»

Πώς νιώθεις που βρίσκεσαι στην Ελλάδα για να αγωνιστείς και πάλι στη Λάρισα;

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι εδώ. Εχω μόνο καλές αναμνήσεις από την ομάδα και είναι θετικό για μένα ότι θα αγωνιστώ και τη νέα σεζόν στη Λάρισα».

Είσαι έτοιμος από πλευράς φυσικής κατάστασης να βοηθήσεις;

«Είμαι έτοιμος. Δεν έχω πολλά παιχνίδια στα πόδια μου, είναι η αλήθεια, ωστόσο έκανα προπονήσεις με τη Χαλ και είμαι έτοιμος. Πρέπει να είμαι έτοιμος για το ματς της πρεμιέρας με τον Ατρόμητο».

Ποιος ήταν ο βασικότερος λόγος για την επιστροφή σου στη Λάρισα;

«Μου αρέσει η χώρα σας και οι άνθρωποι είναι πολύ ζεστοί. Θυμάμαι μόνο όμορφα πράγματα από την ομάδα και αυτό με έκανε να επιστρέψω».

Πόσα γκολ θα πετύχεις τη νέα σεζόν με την ομάδα σου; Πάνω από δέκα;

«Ισως και περισσότερα(σ.σ.: γέλια). Πρέπει να σκοράρω. Είναι η δουλειά μου αυτή, για να βοηθήσω την ομάδα να βρεθεί στο κορυφαίο επίπεδο του πρωταθλήματος».

Μπορεί η Λάρισα να κερδίσει την έξοδό της στην Ευρώπη;

«Ναι, φυσικά. Πιστεύω ότι μπορούμε να κερδίσουμε ακόμα και την έξοδό μας στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ή έστω, θεωρώ ότι μπορούμε να κερδίσουμε ένα "εισιτήριο" για το Γιουρόπα Λιγκ».

Τι θα ήθελες να υποσχεθείς στους οπαδούς της ομάδας σου;

«Οτι θα παίξω καλά και θα βάλω πολλά γκολ για να βοηθήσω τη Λάρισα να τερματίσει στην πρώτη πεντάδα. Ή ακόμα στην πρώτη τριάδα, στην οποία επίσης πιστεύω πως μπορούμε να τερματίσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου